muratorplus.p.biznes-polska.pl

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 12545346 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2016-09-29
Przedmiot ogłoszenia:pełnienie nadzoru inwestorskiego
Organizator:Zarząd Powiatu w Pleszewie
Adres: ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew
Województwo / powiat: wielkopolskie, pow. pleszewski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 62 7429 638, fax. 62 7429 665
Opis:pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym polegającym na zmianie sposobu użytkowania budynku administracyjnego przy ul. Poznańskiej 79 w Pleszewie w części obejmującej poddasze z wydzielonymi pomieszczeniami strychowo - gospodarczymi na pomieszczenia biurowe wraz z przebudową obiektu.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym polegającym na zmianie sposobu użytkowania budynku administracyjnego przy ul. Poznańskiej 79 w Pleszewie w części obejmującej poddasze z wydzielonymi pomieszczeniami strychowo - gospodarczymi na pomieszczenia biurowe wraz z przebudową obiektu.
II. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w następujących branżach:
a) budowlanej,
b) elektrycznej,
c) sanitarnej (co., wod-kan).
2. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach zmiany sposobu użytkowania budynku administracyjnego przy ul. Poznańskiej 79 w Pleszewie w części obejmującej poddasze z wydzielonymi pomieszczeniami strychowo - gospodarczymi na pomieszczenia biurowe wraz z przebudową obiektu:
a), branża budowlana:
- dobudowa zewnętrznej klatki schodowej żelbetowej, otwartej od strony północnej budynku A Starostwa Powiatowego w Pleszewie. Klatka czterobiegowa, obsługująca kondygnacje I i II piętra budynku
0 gabarytach w rzucie 3,50 x 6,30 m. Wysokość klatki schodowej w najwyższym miejscu wynosi 9,95 m od istniejącego poziomu terenu. Powierzchnia projektowanych schodów zewnętrznych: 22,05 m2. Klatka wykonana z betonu C25/30 W8 monolityczna;
- demontaż istniejących okien i parapetów, wstawienie nowych nadproży, wykucie i poszerzenie otworów do posadzki wraz z montażem nowych drzwi aluminiowych zewnętrznych z obróbką osadzenia na I i II piętrze budynku (2 szt.);
- demontaż istniejących drzwi (1 szt.) na II piętrze budynku i montaż nowych drzwi wewnętrznych aluminiowych z obróbką osadzenia wraz z przystosowaniem do połączenia z systemem kontroli dostępu;
- demontaż istniejących drzwi w pomieszczeniach na poddaszu (2 szt) wraz z montażem nowych drzwi stalowych EI30 z obróbką osadzenia (2 szt.);
- wykonanie nowej ścianki działowej z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm obustronnie tynkowanej, gipsowanej i malowanej w łączniku między budynkiem "A" a budynkiem "B" wraz z montażem nowych drzwi aluminiowych EI60S z obróbką osadzenia;
- montaż nowych balustrad okiennych stalowych malowanych proszkowo w dwóch oknach na poddaszu;
- wycięcie otworów w suficie podwieszanym pod montaż klap rewizyjnych w 2 pomieszczeniach poddasza
1 montaż klap rewizyjnych przeciwpożarowych EI30 o wymiarach 60 x 60cm w suficie podwieszanym GKF. b). branża elektryczna:
- przesunięcie istniejącej rozdzielnicy natynkowej zewnętrznej;
- dobudowa zabezpieczenia dla centrali CSP (rozwiązanie tymczasowe) do istniejącej RG przy wejściu;
- przebudowa istniejących gniazd na poddaszu;
- wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego;
- wykonanie instalacji kontroli dostępu (1 szt.);
- montaż instalacji systemu SAP opartej na centrali mikroprocesorowej. System w całości składać się będzie z następujących elementów: optycznych czujek dymu, multisensorowych czujek dymu, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, moduły pętlowe: sterujący wejść/wyjść, moduł wyjścia nadzorowanego. Instalacja sygnalizatorów akustycznych zasilanych z zasilacza buforowanego, umieszczonego przy centrali alarmowej;
- podłączenie zbrojenia zewnętrznej klatki schodowej do uziomu otokowego obiektu na poziomie fundamentu.
c). branża sanitarna:
- demontaż istniejących hydrantów DN 52 mm wraz z szafkami oraz montaż nowych hydrantów o średnicy DN25 mm wraz z szafkami i wężami półsztywnymi długości 30 m z obróbką obsadzenia - szt. 4 (parter, I i II piętro oraz poddasze);
- demontaż istniejącego klimatyzatora na elewacji północnej budynku oraz zamontowanie w nowym miejscu wraz z podłączeniem;
- demontaż istniejących grzejników pod parapetem, ich montaż w nowym miejscu oraz przebudowa podłączenia na I i II piętrze budynku (2 szt.),
zgodnie z opracowaną Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz pozostałymi materiałami dostępnymi na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Pleszewie pod adresem: http://bip.starostwo.powiatpleszewski.pl/zamowienia-publiczne/2144-iv-przetarg-nieograniczony
Miejsce i termin składania ofert: Miejsce składania ofert: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, (sekretariat, pok. 104).
Termin składania ofert: do dnia 07.10.2016 r. godz. 10:00
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie, zabezpieczonej przed otwarciem, z dopiskiem: " Pełnienie nadzoru inwestorskiego Nie otwierać przed dniem 07.10.2016 r., godz. 10:00.".
Termin składania:2016-10-07
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew.
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia wszystkich robót budowlanych. Przewidywany termin zakończenia inwestycji to 15.12.2016 r.
Wymagania:Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca w swojej ofercie wskaże osoby, które będą sprawować bezpośrednio nadzór inwestorski w poszczególnych branżach. Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w następujących specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, osoba wskazana w ofercie będzie jednocześnie koordynatorem nadzoru inwestorskiego i reprezentantem inspektorów przed Zamawiającym (lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) i posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu nadzoru inwestorskiego oraz wykazać, że nadzorowała lub kierowała budową minimum 1 obiektu o wartości powyżej 200 000,00 zł brutto,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) oraz posiadać co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprawowaniu nadzoru inwestorskiego,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) oraz posiadać co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprawowaniu nadzoru inwestorskiego.
Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm).
VI. Wykaz zaświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. W celu potwierdzenia spełnienia określonych warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób, które będą wykonywały czynności, o których jest mowa w punkcie V. zaproszenia, tj.:
- uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych,
- aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu podmiotu składającego ofertę.
VII. Sposób przygotowania oferty.
1. Pisemną ofertę należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
2. Podana w ofercie cena brutto musi być wyrażona w PLN.
3. Cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty, wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę oferty, obciążają wyłącznie wykonawcę.
5. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Kryteria wyboru oferty:
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria: 1). cena -100%.
2. Umowa zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta przy zachowaniu wszystkich wskazanych wymogów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
X. Warunki płatności:
1. Płatność za prawidłowo wykonaną usługę nastąpi w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury.
2. Podstawą rozliczenia wszelkich należności pomiędzy zamawiającym a wykonawcą jest protokolarne przyjęcie bez zastrzeżeń przez Zamawiającego zakończenia wszystkich robót budowlanych potwierdzonych protokołem odbioru końcowego.
Kontakt:Kryteria wyboru oferty:
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria: 1). cena -100%.
2. Umowa zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta przy zachowaniu wszystkich wskazanych wymogów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
X. Warunki płatności:
1. Płatność za prawidłowo wykonaną usługę nastąpi w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury.
2. Podstawą rozliczenia wszelkich należności pomiędzy zamawiającym a wykonawcą jest protokolarne przyjęcie bez zastrzeżeń przez Zamawiającego zakończenia wszystkich robót budowlanych potwierdzonych protokołem odbioru końcowego.
Źródło: Internet i własne
Załączniki: