muratorplus.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2017-09-25
Przedmiot ogłoszenia:Przeprowadzenie szkoleń/kursów
Organizator:ALDEO Systemy Zarządzania spółka z o.o.
Adres: ul. Partyzantów 1A p. 310, 35-242 Rzeszów
Województwo / powiat: podkarpackie, pow. Rzeszów
Państwo: Polska
E-mail:
Opis:Przeprowadzenie szkoleń/kursów doskonalących wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych, wynajmem sal szkoleniowych oraz usługę cateringową w trakcie szkoleń dla nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej w Kopciach w ramach projektu ,,Samodzielni w nauce - samodzielni w pracy. Program podnoszący jakość kształcenia w szkołach w gminach wiejskich województwa podkarpackiego".
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkoleń/ kursów doskonalących wraz
z dostarczeniem materiałów szkoleniowych, wynajmem sali szkoleniowych oraz usługę cateringową w trakcie szkoleń dla nauczycieli z Publicznej Szkoły Podstawowej w Kopciach w ramach projektu ,,Samodzielni w nauce - samodzielni w pracy. Program podnoszący jakość kształcenia w szkołach w gminach wiejskich województwa podkarpackiego"
Celem zamówienia jest nabycie dodatkowych kompetencji przez nauczycieli biorących udział w szkoleniach w zakresie:
Wykorzystanie TIK w nauczaniu
Szkoleniami objętych zostanie 8 nauczycieli z Publicznej Szkoły Podstawowej w Kopciach
Zajęcia odbywać się będą po godzinach pracy nauczycieli w wynajętych pomieszczeniach.
Ponadto dla każdej grupy biorącej udział w danym szkoleniu zaplanowano materiały szkoleniowe oraz catering dla uczestników szkoleń w formie przerwy kawowej i obiadu.
Zamówienie podzielono na 4 części
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Część I Kurs doskonalący ,,Wykorzystanie TIK w nauczaniu przedmiotowym"
dla nauczycieli
Przeprowadzenie kursu dla 8 osób w 1 grupie w wymiarze 32 godzin dla grupy w ramach 5 spotkań. Po 3 spotkania 6-cio godzinne i 2 spotkania 7 - mio godzinne.
Część II Wynajem sali szkoleniowych na kursy doskonalące dla nauczycieli
Wynajęcie sali szkoleniowej wymiarze 32 godzin dla grupy maksymalnie 8 - miu uczestników i trenera, w ramach 5 spotkań. Po 3 spotkania 6-cio godzinne i 2 spotkania 7 - mio godzinne.
Sala szkoleniowa powinna znajdować się w promieniu 30 kilometrów od miejsca pracy nauczycieli tj. Szkoły Podstawowej w Kopciach
Zajęcia będą odbywały się w dni powszednie po godzinie 14.00, możliwe zajęcia w soboty i niedziele do godziny 15.00, zgodnie z harmonogramem ustalanym na bieżąco
Wykonawca zapewni następujące wyposażenie sali szkoleniowej:
a) Miejsca do siedzenia i pisania dla każdego Uczestnika oraz dla trenera,
b) Stół do podania posiłku (serwis kawowy/obiadowy),
c) Rolety lub Żaluzje w oknach, lub inne rozwiązania np. grube kotary zapewniające zaciemnienie sali podczas prezentacji multimedialnej,
d) Oświetlenie światłem dziennym,
e) Sala z otwieranymi oknami, zapewniającymi możliwość wietrzenia pomieszczenia
f) Rzutnik multimedialny,
g) Flipchart lub tablica sucho ścieralna,
h) Przedłużacz,
i) Dostęp do nośników energii elektrycznej (kontakty)
j) Dostęp do ineternetu
k) Dostęp do bezpłatnych sanitariatów i bieżącej wody
Wykonawca w ramach opłat za wynajem, ma obowiązek zapewnić utrzymanie czystości w
pomieszczeniu oraz bezpłatny parking dla uczestników szkolenia.
Część III Zapewnienie cateringu podczas szkoleń dla nauczycieli
Szkolenie przeprowadzone dla 8 nauczycieli w ramach 5 spotkań: 3 spotkań po 6 godzin i 2 spotkań po 7 godzin.
Sala szkoleniowa będzie znajdować się w promieniu 30 kilometrów od miejsca pracy nauczycieli tj. Szkoły Podstawowej w Kopciach
Zajęcia będą odbywały się w dni powszednie po godzinie 14.00, możliwe zajęcia w soboty i niedziele do godziny 15.00, zgodnie z harmonogramem ustalanym na bieżąco.
Na każde spotkanie należy dostarczyć w każdym dniu spotkania w ilości odpowiedniej do liczby uczestników danego spotkania:
A. Catering kawowy:
1/ kawę rozpuszczalną i parzoną
2/ herbatę 3 rodzajów: czarna, owocowa, ziołowa
3/ wodę gazowaną i niegazowaną
4/ mleko do kawy
5/ cukier
6/ cytrynę
7/ drobne słone i słodkie przekąski (np. paluszki, kruche ciasteczka, owoce)
8/ naczynia: na napoje gorące i zimne, talerzyki na przekąski, pojemniki na artykuły sypkie (cukier, kawa), itp. niezbędne do korzystania z cateringu.
B. Obiad
1. Posiłek dwudaniowy (zupa oraz drugie danie)
2. bukiet sałatek
3. sok owocowy lub kompot
4. woda mineralna w małych butelkach gazowana i niegazowana
5. kawa lub herbata
Część IV Dostawa materiałów biurowych, papierniczych na kursy doskonalące dla nauczycieli
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego 35 - 242 Rzeszów, ul. Partyzantów 1a w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy następujących materiałów:
1. Teczka z gumką A4, Teczka z gumką A4, kolor, lakierowana, wykonana z kartonu o gramaturze min.300 g/m2, zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem, bez nadruku- 13 sztuk
2. Blok biurowy A4 minimum 50 kartek z makulatury, kratka, klejony po górnym boku - 13 sztuk
3. Długopis żelowy, niebieski, szybko schnący - 13 sztuk
4. Blok do flipczartu gramatura papieru: 70-80 g/m2, wym. 650x1000 mm., 50 kartek, gładki biały - 2 sztuki
5. Papier ksero A4, gramatura 80 g/m2 - biały, min. 500 arkuszy w ryzie - 2 ryzy
6. Notes samoprzylepny, kostka 75x75mm, min.400 kartek. Kolor mix (tęczowa)- 2 sztuki
7. Koszulka A4 - krystaliczna, przeźroczysta, otwierana z góry, pasująca do każdego segregatora, grubość folii 75 mikronów, w opakowaniu min.100 sztuk - 2 opakowania
8. Marker /pisak do papieru z okrągłą końcówką - 8 sztuk w tym kolory czarny, czerwony, zielony, niebieski
Szczegółowy opis zamieszczony jest w zapytaniu ofertowym
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest nabycie dodatkowych kompetencji przez nauczycieli biorących udział w szkoleniach w zakresie:
Wykorzystanie TIK w nauczaniu
Szkoleniami objętych zostanie 8 nauczycieli z Publicznej Szkoły Podstawowej w Kopciach
Przedmiot zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń/ kursów doskonalących wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych, wynajmem sali szkoleniowych oraz usługą cateringową w trakcie szkoleń dla nauczycieli z Publicznej Szkoły Podstawowej w Kopciach w ramach projektu ,,Samodzielni w nauce - samodzielni w pracy. Program podnoszący jakość kształcenia w szkołach w gminach wiejskich województwa podkarpackiego" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020, Oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego.
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert
do dnia 03-10-2017
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 03.10.2017 r. w biurze zamawiającego: ALDEO Systemy Zarządzania spółka z o.o. ul. Partyzantów 1A p. 310; 35-242 Rzeszów z dopiskiem:
Oferta na przeprowadzenie szkoleń/kursów doskonalących wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych, wynajmem sal szkoleniowych oraz usługę cateringową w trakcie szkoleń dla nauczycieli z Publicznej Szkoły w Kopciach w ramach projektu ,,Samodzielni w nauce - samodzielni w pracy. Program podnoszący jakość kształcenia w szkołach w gminach wiejskich województwa podkarpackiego".
Część zamówienia .........
oraz nazwą, dokładnym adresem Oferenta
2. Oferta może być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera: adres jak wyżej.
3. Oferta może być złożona osobiście: adres jak wyżej.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia.
5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
7. Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami. Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
8. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika - należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem].
9. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Termin składania:2017-10-03
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: podkarpackie Powiat: kolbuszowski
Harmonogram realizacji zamówienia
Części I
Realizacja przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2017 r. Szczegółowy harmonogram realizacji szkoleń zostanie ustalony w trakcie realizacji zlecenia.
Części II - III
Realizacja przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2017 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony w trakcie realizacji zlecenia.
Część IV
Realizacja przedmiotu zamówienia - do 5 dni od dnia podpisania umowy
Wymagania:Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Potencjał techniczny
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Części I Zamówienia
Każda osoba/y prowadząca szkolenie musi spełniać łącznie minimum następujące warunki:
1. Osoba/y prowadząca/e szkolenia muszą posiadać wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogicznym lub przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia magisterskie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie informacji zawartych w CV wykładowcy/nauczyciela załączonego do Oferty. Przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia Zamawiający będzie wymagał dostarczenia kserokopii dyplomów, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadane przez Wykonawcę kwalifikacje.
2. Osoba/y prowadząca/e szkolenie musi posiadać doświadczenie
a) w zakresie prowadzenia szkoleń: minimum 5 lat
b) w zakresie prowadzenia szkoleń obejmujących zagadnienia w obszarze będącym przedmiotem zamówienia: minimum 1 rok
c) w zakresie prowadzenia zajęć z uczniami szkół podstawowych/ponadpodstawowych: minimum 2 lata
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie informacji zawartych w CV wykładowcy/nauczyciela załączonego do Formularza Ofertowego.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oprócz CV wykładowcy/ trenera należy złożyć także oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
Części II-IV Zamówienia
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający informuje, iż w umowie o realizację zamówienia będą zapisy zastrzegające do 50% kar umownych na rzecz Zamawiającego na okoliczność niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Wykonawcę m.in. w następujących sytuacjach:
a) Nieosiągnięcia przez Wykonawcę wskaźników realizacji umowy wskazanych przez Zamawiającego w umowie;
b) Realizacji przez Wykonawcę umowy wbrew ustalonym harmonogramom;
c) Nieprzedstawiania dokumentów realizacji umowy w terminach wskazanych w umowie;
d) Innych przypadków niewykonywania przez Wykonawcę umowy zgodnie z jej postanowieniami lub działań, lub zaniechań Wykonawcy uniemożliwiających Zamawiającemu prawidłowe realizowanie wsparcia.
2. Zamawiający informuje, że terminy płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależnione będą od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją umowy na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i mogą ulegać opóźnieniom.
3. Zamawiający informuje, iż w umowie o realizację zamówienia znajdą się zapisy przewidujące możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
a) Terminu realizacji umowy;
b) Harmonogramu realizacji umowy;
c) Ostatecznej liczby grup i uczestników w grupie w ramach umowy;
d) Zasad płatności
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następujących przypadkach:
a) w uzasadnionych przypadkach każdej ze Stron przysługuje prawo do zmiany terminu szkolenia. Za uzasadnione przypadki uznaje się okoliczności niemożliwe do wcześniejszego przewidzenia przez Strony, wydarzenia losowe niezależne do Stron takie jak np. choroba, wypadek trenera
b) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,
c) umowa może zostać zmieniona w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
5. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykonawca wraz z ofertą (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) powinien przedłożyć następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego).
2. CV osoby prowadzącej szkolenie/ wykładowcy/ nauczyciela.
3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego).
4. Stosowne pełnomocnictwa - jeśli dotyczy: 1) przy składaniu oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, 2) jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.
Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów
w przypadku podjęcia wątpliwości odnośnie prawdziwości złożonych oświadczeń
i dokumentów.
Uwagi:Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Część I
- najniższa cena: waga - 40 %
- kwalifikacje: waga - 10 %
- doświadczenie: waga - 30 %
- proponowany program szkolenia- 20%
Część II
- najniższa cena: waga - 60 %
- dodatkowe wyposażenie sali szkoleniowej: waga - 20%
- liczba dni poprzedzających datę szkolenia z jaką zgłaszany będzie termin szkolenia : waga - 20%
Część III
- najniższa cena: waga - 60 %
- liczba dni poprzedzających datę szkolenia z jaką zgłaszany będzie termin dostawy cateringu : waga - 20%
- liczba dni poprzedzających datę szkolenia z jaką zgłaszane będą zapotrzebowania na menu dostosowane do szczególnych potrzeb żywieniowych uczestników: waga - 20%
Część IV
- najniższa cena: waga - 80 %
- termin dostawy materiałów : waga - 20%
Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera Zapytanie ofertowe stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów realizacja przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego nie może być udzielona podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania Wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik do zapytania ofertowego Nr 3
Kontakt:Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Andrzej Florek Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@aldeo.pl Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
Kod CPV:80000000-4
Numer dokumentu:1057811, WP/StD/SN/6/2017
Źródło: Internet i własne
Załączniki: