muratorplus.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 16371142 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg nieograniczony - Polska
Data dodania oferty:2018-11-16
Przedmiot ogłoszenia:Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej
Organizator:GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI IZABELIN ,,MOKRE ŁĄKI" SP. Z O.O.
Adres: Mokre Łąki 8, 05-080 Truskaw
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. warszawski zachodni
Państwo: Polska
Telefon / fax:22 721 80 72
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Opis:Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej Dz 200 do dz. ew. nr 414/2 (ul. Ptasińskiego 15A) w Truskawiu, Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Dz 200 z pompownią ścieków w ul. Wrzosowej w Hornówku, Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Dn 200 w ul. Krótkiej w Hornówku, gmina Izabelin.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sieć kanalizacji sanitarnej wraz z odrzutami i przepompownią ścieków w ul. Krótka i Wrzosowa w Hornówku oraz w ul. Ptasińskiego w Truskawiu, Gmina Izabelin.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje:
1. Część III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2. Dokumentacja projektowa.
3. Dokumenty i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia jest jednym z zadań projektu pn. "Poprawa ochrony środowiska i jakości życia mieszkańców poprzez uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Izabelin - część II" w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020" finansowanego przy udziale Funduszu Spójności. Przedmiotem zamówienie jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej Dz 200 do dz. nr ew. 414/2 (ul. Ptasińskiego 15A) w Truskawiu, Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Dz 200 z pompownią ścieków w ul. Wrzosowej w Hornówku, Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Dn 200 w ul. Krótkiej, w Hornówku, Gmina Izabelin.
Przedmiot zamówienia
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ?200 o długości 247,80 m oraz sieci kanalizacji tłocznej ?90 o długości 128,30 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj.:
? przepompownią ścieków P2 - 1 komplet
? studzienkami rewizyjnymi i inspekcyjnymi:
ul. Ptasińskiego:
DN 600 - 1 szt. (S2)
DN 425 - 1 szt. (S1),
ul. Wrzosowa:
DN 600 - 4 szt. (S1-S4)
DN 1200 - 1 szt. (S5),
ul. Krótka
DN 600 - 2 szt. (S1,S4)
DN 425 - 2 szt. (S2, S3),
? odrzutami sieci kanalizacyjnej ?160 w ul. Wrzosowej i ul. Boiskowej (dawnej Krótkiej) wg. projektu (odrzuty do granicy nieruchomości),
? liczba odrzutów sieci kanalizacyjnej ?160 do granic nieruchomości w ulicy Wrzosowej - 8 szt. (Uwaga- bez odrzutu do działki nr ew. 436),
? liczba odrzutów sieci kanalizacyjnej ?160 do granic nieruchomości w ulicy Boiskowej (dawnej Krótkiej) - 4 szt.
? odrzuty sieci kanalizacyjnej ?160 PVC w ulicy (do granicy nieruchomości) o długości ok. 54 m.
? odrzutami sieci kanalizacyjnej ?160 wg. projektu (odrzuty do granicy nieruchomości).
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert
do dnia 17-12-2018
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Termin składania:2018-12-17
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: mazowieckie Powiat: warszawski zachodni Miejscowość: Gmina Izabelin
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania Przedmiotu Umowy wynosi do 160 (stu sześćdziesięciu) dni od dnia zawarcia Umowy i podzielony jest na etapy:
1) Etap I - robót budowlanych - trwający do 85 (osiemdziesięciu pięciu) dni od dnia zawarcia Umowy;
2) Etap II - rozliczenia robót budowlanych wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej - trwający do 30 (trzydziestu) dni od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru Etapu I (robót budowlanych);
3) Etap III - uzyskania pozwolenia na użytkowanie i przekazania do eksploatacji - trwający do 45 (czterdziestu pięciu) dni od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu Etapu II (rozliczenia robót budowlanych).
Wymagania:Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opisanym w SIWZ
Potencjał techniczny
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową niezbędną do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności musi wykazać, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 inwestycje, z których każda polegała na:
? wykonaniu kanału sanitarnego grawitacyjnego lub kanału deszczowego grawitacyjnego o długości co najmniej 0,5 km i średnicy co najmniej Dn200mm;
oraz
? wykonaniu, co najmniej 1 pompowni ścieków sanitarnych lub pompowni wód deszczowych.
Wyżej wymienione roboty budowlane mogły być realizowane w jednej jak i w dwóch odrębnych inwestycjach.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
b) dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
Kierownik budowy (minimum 1 osoba)
Niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Ponadto o udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi wykazać, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 200 000,00 zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać jeden lub wspólnie wszyscy wykonawcy w ramach konsorcjum.
b) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,
że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać jeden lub wspólnie wszyscy wykonawcy w ramach konsorcjum.
W przypadku, gdy wartość zamówienia została wyrażona w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dz. U. U. E.
Dodatkowe warunki
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w:
1) art. 24 ust. 1 pkt 12) - 23) ustawy Pzp.;
2) art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8) ustawy Pzp; wykluczeniu na tej podstawie podlega wykonawca:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. 2017 poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację;
b) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana umowy muszą być zgodne z art.. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Zmiana umowy pozostanie w bezpośrednim związku przyczynowo skutkowym z wystąpieniem określonych okoliczności i zostanie ograniczona jedynie do działań koniecznych w celu należytego wykonania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) opóźnienia w wykonywaniu robót skutkującym przedłużeniem terminu realizacji zamówienia,
2) rezygnacji z realizacji części prac, robót, objętych przedmiotem umowy, jednak bez prawa zlecenia ich osobom trzecim,
3) zmiany uwarunkowań prawnych, administracyjnych lub technicznych wykonywanego przedmiotu Umowy spowodowanych działaniami osób trzecich lub podmiotów trzecich,
4) zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub właścicieli nieruchomości, na kórych mają być prowadzone roboty budowlane pod waunkiem iż powyższa nie wynika z niedochowania należytej staranności przez Wykonawcęę przy realizacji umowy.
5) Zmian będących następstwem napotkania nieprzewidzianych warunków fizycznych, przy czym pod pojęciem ,,warunki fizyczne" rozumie sioę zarówno naturalne jak i stworzone przez człowieka, oraz inne fizyczne przeszkody i skażenia, które Wykonawca napotka na ternienie budowy w trakcie wykonywania robót, włącznie z warunkami podpowierzchniowymi i hydrologicznymi, których Wykonawca nie mówgł przewidzieć na podstawie informacji zawartych w Dokumetacji Projektowej lub odpowiednio0 w Programie Funkcjonalno Użytkowym ale z wyłaczniem warunków klimatycznych.
6) Zmian będących następstwem poleceń Zamawiającego związanych z wykryciem przez Wykonawcę na terenie budowy: wykopaliska, monet, przedmiotów wartościowych lub starożytnych, konstrukcji i innych przedmiotów interesujących z punktu widzenia geologicznego i archeologicznego,
7) Zmian będących następstwem Siły Wyższej lub wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych. Siła Wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność:
a) Na którą Strona nie ma wpływu,
b) Przeciw której ta Strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy,
c) Której nie można uznać za wywołaną w zanaczącym stopniu przez drugą Stronę
8) Zmiany części zamówienie planowanej do powierzenie podwyknawcom (w stosunku do części wskazanych w Ofercie), zmiany zakresu robót planowanych do powierzenia podwykonawcom lub zmiany podwykonawcy, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonaca powołał się, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
9) Konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych i technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego lub z innych okoliczności w oparciu, o które je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy (w tym zmianę ilości, jakości, poziomu, pozycji, wymiarów i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części prac objętych Umową).
10) Odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej lub PFU warunków geologicznych, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
11) Odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej lub PFU warunków terenowych, w szczególności braku zinwentaryzowania obiektów budowlanych lub zinwentaryzowania obiektów budowlanych w sposób wadliwy.
12) Wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia i usuniecia tych kolizji,
13) Konieczności wykonania robót zamiennych
14) Konieczności wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej lub PFU lub w robotach, które nie były możliwe do przewidzenia przed złożeniem ofert przez profesjonalnego i doświadczonego wykonawcę.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Do oferty (Formularz stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (dalej: ,,JEDZ" lub ,,Jednolity Dokument") w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
JEDZ powinien zostać złożony w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP) wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę.
Instrukcja wypełnienia JEDZ dostępna jest na stronie:
https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0015/32415/Instrukcja-wypelniania-JEDZ-ESPD.pdf
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa
w Rozdziale X pkt 3 ppkt 3 niniejszej SIWZ (tj. Jednolity Dokument) dotyczący tych podmiotów.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 ppkt 2 niniejszej SIWZ (tj. Jednolity Dokument) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
4. Tabela elementów scalonych (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) będąca rozwinięciem ceny oferty oraz stanowiąca materiał pomocniczy w ustaleniu, czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. Dowód wniesienia wadium.
6. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. W zakresie nie uregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Uwagi:Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Ocenie zostaną poddane oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Nazwa kryterium Waga podana w punktach
1 Cena 90
2 Gwarancja jakości 10
3. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku albo z dokładnością wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium:
1) Cena (Pc):
najniższa cena
Pc = ---------------------------------- x 90 pkt
cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 90 pkt.
2) Gwarancja jakości (Pg)
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 10 pkt.
Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy.
Gwarancja jakości Liczba przyznawanych punktów
60 miesięcy 0
72 miesięcy 5
84 miesięcy 8
96 miesięcy 10
5. Jeżeli wykonawca złoży ofertę, w której zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy i/lub nie wskaże jednoznacznie oferowanego okresu gwarancji wówczas jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp z uwagi na fakt że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Wybór najkorzystniejszej oferty, będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium oceny oferty, na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru: kryterium ,,ceny" i kryterium ,,gwarancja jakości":
P=Pc+Pg
gdzie:
P - suma liczby punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena" i ,,Gwarancja jakości";
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena";
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Gwarancja jakości".
Gwarancja jakości Liczba przyznawanych punktów
60 miesięcy 0
72 miesięcy 5
84 miesięcy 8
96 miesięcy 10
5. Jeżeli wykonawca złoży ofertę, w której zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy i/lub nie wskaże jednoznacznie oferowanego okresu gwarancji wówczas jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp z uwagi na fakt że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Wybór najkorzystniejszej oferty, będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium oceny oferty, na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru: kryterium ,,ceny" i kryterium ,,gwarancja jakości":
P=Pc+Pg
gdzie:
P - suma liczby punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena" i ,,Gwarancja jakości";
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena";
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Gwarancja jakości".
Wykluczenia
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w:
1) art. 24 ust. 1 pkt 12) - 23) ustawy Pzp.;
2) art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8) ustawy Pzp; wykluczeniu na tej podstawie podlega wykonawca:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. 2017 poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację;
b) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI IZABELIN ,,MOKRE ŁĄKI" SP. Z O.O.
Adres
Mokre Łąki 8
05-080 Truskaw
mazowieckie , warszawski zachodni
Numer telefonu
022/721-80-72
Fax
022/721-84-24
NIP
1181592156
Tytuł projektu
Poprawa ochrony środowiska i jakości życia mieszkańców poprzez uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Izabelin
Numer projektu
POIS.02.03.00-00-0102/16-00
Kontakt:Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Monika Kowalska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
22 721 80 72
Kod CPV:45000000-7
Numer dokumentu:1142073, JRP/RB/15/2018
Źródło: Internet i własne
Załączniki: