Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
Wykonywanie kompleksowej obsługi geodezyjnej na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2019r Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi geodezyjnej na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2019r. Kod CPV : 71 31 90 00 - 7 usługi biegłych 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.Pomiary sytuacyjno - wysokościowe: a) terenów zabudowanych - nowy pomiar - za pierwszy hektar - za każdy następny rozpoczęty hektar b) terenów niezabudowanych - nowy pomiar - za pierwszy hektar - za każdy następny rozpoczęty hektar 2.2.wykonanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych 2.3.aktualizacja map sytuacyjno - wysokościowych: a) terenów zabudowanych b)terenów niezabudowanych 2.4. wznowienie i okazanie granic: a) do czterech punktów granicznych b)za każdy następny punkt 2.5.Podział nieruchomości: a)na dwie działki b)na każdą następną c)na każdą następną działkę po obrysie budynku 2.6.inwentaryzacja powykonawcza sieci a)do 100 m b)i każde następne 100 m 2.7. rozgraniczenie nieruchomości 3.Czynności objęte zamówieniem będą zlecane do wykonywania sukcesywnie w miarę potrzeb Organizatora. 4.Organizator nie dopuszcza składania ofert częściowych.5.Organizator przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ilości do 50% zamówienia podstawowego. 6.Organizator nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7.Ustala się następujące warunki płatności. 7.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy 7.2. Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660 7.3. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Organizatora na konto Oferenta w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Organizatora. 8.Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9.Szczegółowe warunki zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. UWAGA!!! W formularzu oferty podano częstotliwość wykonywanych usług, które służą tylko i wyłącznie do porównania ofert.
Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty: 1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Węglińcu przy ul. Sikorskiego 3, 59 - 940 Węgliniec, w terminie do dnia 22 listopada 2018r. do godz. 13.00. Oferta otrzymana przez Organizator po terminie podanym w pkt 1. nie będzie rozpatrywana. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
Termin składania:
2018-11-22
Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
Wymagania:
Warunki udziału w zaproszeniu do złożenia oferty cenowej O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2. sytuacji ekonomicznej i finansowej; 3. zdolności technicznej lub zawodowej. Informacje o sposobie porozumiewania się Organizatora z Oferentami 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Organizator i Oferenci przekazują pisemnie, faksem, lub drogą elektroniczną. Opis sposobu przygotowania oferty; 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu załączonym do niniejszego zaproszenia. 2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Węglińcu przy ul. Sikorskiego 2 na piśmie. Istnieje możliwość przekazania oferty faksem na nr 075-7712510 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail wegliniec@wegliniec.pl 3. Ceny podane w ofercie mają być wyrażone liczbowo i słownie. 4. Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką 5. Oferta ma obejmować całość zamówienia. 6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta. Opis kryteriów, którymi Organizator będzie się kierował przy wyborze oferty 1. Przy wyborze oferty organizator będzie się kierował kryterium: cena - 100%. 2. Oferta z najniższą cena uzyska maksymalna ilość punktów tj. 100, pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru: (oferta z najniższą ceną/oferta badana) x 100.VII. Oferta ma zawierać: 1. Ofertę cenową - wg formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2.A ktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3.Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie geodezji i kartografii wydanych na podstawie odpowiednich przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. VIII. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie: 1. Cena określona przez Oferenta w ofercie zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegać zmianie. 2. Całkowitą cenę brutto oferty, za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi wartość zamówienia netto wraz z podatkiem od towaru i usług (VAT). 3. Wszelkie rozliczenia między Organizatorem a Oferentem prowadzone będą w PLN. 4. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Oferent otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. 5. Wszystkie wartości powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6. W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia 7. Organizator dopuszcza możliwość negocjacji cen. Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn
Kontakt:
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Oferentami jest Pani Marzena Osowska tel. 75 77 11 435 wew. 43 oraz w sprawach formalnych Barbara Czapiewska tel. 75 77 11 435 wew. 39.