muratorplus.p.biznes-polska.pl
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2017-05-26
Przedmiot ogłoszenia:Zakup robót i materiałów budowlanych
Organizator:ZAKŁADY CHEMICZNE "PERMEDIA" SPÓŁKA AKCYJNA
Adres: Ul. Grenadierów 9, 20-331 Lublin
Województwo / powiat: lubelskie, pow. Lublin
Państwo: Polska
Telefon / fax:+48817441271
E-mail:
Opis:ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/POPW/1.3.1
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup robót i materiałów budowlanych na potrzeby modernizacji hali produkcyjnej, które obejmą prace dostosowawcze i modernizacyjne hali, gdzie będą znajdowały się maszyny zakupione na potrzeby uruchomienia produkcji grupy produktowej Plastomix.
Cel zamówienia
Wdrożenie wyników prac B+R przez ZAKŁADY CHEMICZNE "PERMEDIA" S.A. poprzez uruchomienie produkcji innowacyjnej grupy produktowej Plastomix.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup robót i materiałów budowlanych na potrzeby modernizacji hali produkcyjnej, które obejmą prace dostosowawcze i modernizacyjne hali, gdzie będą znajdowały się maszyny zakupione na potrzeby uruchomienia produkcji grupy produktowej Plastomix:
Miejsce robót:
Zakłady Chemiczne PERMEDIA S.A.
Ul. Grenadierów 9
20-331 Lublin
MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE:
Remont dachu (950 m2)
- demontaż 950m2 istniejącego pokrycia dachowego
- prace przygotowawcze do położenia nowego pokrycia dachowego
- montaż płyt warstwowych dachowych o następujących parametrach:
o Grubość płyty 120mm
o blacha stalowa pokryta powłoką poliestrową, 25um
o Rdzeń Poliuretanowy
o Kolor RAL 9010/9010
o Rodzaj profilowania okładziny L/T
Wymiana okien (242 m2)
- demontaż 242 m2 istniejących okien
- prace przygotowawcze do montażu nowych okien
- montaż 242m2 okien o następujących parametrach:
o Materiał ramy: PVC
o 5 komorowe
o Kolor: biały
o Parametry pakietu: 4/16/4 TF
o Przenikalność cieplna u = 1,1
Dostosowanie oświetlenia (600 lux)
- Demontaż istniejącego oświetlenia
- Montaż 141 opraw o parametrach: 2x58W IP65 EVG wraz z doprowadzeniem instalacji elektrycznej do każdej z opraw
- Instalacja 282 świetlówek TLD 58W o współczynniku Ra>98
Remont posadzki (873,6 m2)
- uzupełnienie posadzki płytkami gresowymi NG GRES QZ06 quarcite c. beż 20x20x12 natura standard G.I bądź tożsamymi
- Instalacja 60 mb kanałów odpływowych o parametrach:
o Kanały SE 15 dł 1M, bez spadku, H=225 z listwami żeliwnymi bądź tożsamy
o Kratki żeliwne COC15.02 C250 Dł. 0,5M Uniwersalna z mocowaniem zatrzaskowym bbądź tożsama
o Zaślepki z króćcem DN160 PVC dla SE/CE15 bądź tożsame
o Zaślepki pełne dla kanałów SE/CE15 bądź tożsame
Wymiana blach na ścianach (810 m2)
- Demontaż 810 m2 blach ze ścian
- Przygotowanie ścian do montażu nowych blach
- Montaż 810 m2 blach trapezowych TRB 8 o następujących parametrach:
o Grubość blachy: 0,5mm
o Grubość warstwy poliestrowej: 25um
Malowanie konstrukcji stalowej - dach +rury (720 m2)
- Przygotowanie 720m2 konstrukcji stalowej i rur do malowania
- Malowanie 720m2 konstrukcji stalowej i rur farbą podkładową
- Malowanie 720m2 konstrukcji stalowej i rur farbą chlorokauczukową
wymiana wentylatorów dachowych - 5 szt.
- demontaż wentylatorów dachowych - 5szt.
- Przystosowanie dachu do montażu 5 szt. wentylatorów dachowych
- Montaż 5 szt. wentylatorów dachowych o następujących parametrach:
o Min. 1450 obr/min
o Wydajność min. 4200 m3/h
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert
do dnia 26-06-2017
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy złożyć osobiście lub przesyłać na adres do korespondencji.
Oferty wraz z załącznikami należy składać do dnia 26.06. 2017
Dopuszcza się również przedstawienie oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej, lecz nie zwalnia to z dostarczenia oryginałów ofert wraz z załącznikami do siedziby Zamawiającego (oryginały dokumentów powinny zostać doręczone najpóźniej do dnia 30.06.2017 roku - pod rygorem odrzucenia oferty).
Decyduje data wpływu do Zamawiającego, otrzymania przesyłki pocztowej lub wiadomości e-mail.
Adres do korespondencji:
Zakłady Chemiczne ,,PERMEDIA" S.A.
Ul. Grenadierów 9
20-331 Lublin
Adres e-mail:
sekretariat@permedia.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
sekretariat@permedia.pl
Termin składania:2017-06-26
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: lubelskie Powiat: Lublin Miejscowość: Lublin
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia (realizacji umowy):
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 17 tygodni od dnia podpisania umowy.
Wymagania:Pytania i wyjaśnienia
Załączniki do zapytania ofertowego 1/2017
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Zamawiający uzna warunek określony w punkcie III.1.2 Zapytania (wiedza i doświadczenie) za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał łącznie:
2.1 minimum 2 roboty obejmujących budowę i/lub przebudowę i/lub remont obiektu o wartości brutto co najmniej 635 000,00 PLN (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 635 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu skłania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Uwaga: (1) W przypadku, gdyby wykazywane przez Wykonawcę prace były zrealizowane w walucie obcej (innej niż PLN), Wykonawca powinien podać te wartości w walucie polskiej (PLN). Przeliczenie wartości powinno nastąpić w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania (opublikowanie Zapytania na stronie internetowej Zamawiającego). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
(2) W przypadku gdy warunek udziału w postępowaniu odnosi się do wykazania więcej niż jednej pracy, warunek ten zostanie spełniony zarówno, gdy prace zostały wykonane w ramach odrębnych umów, jak też w ramach umowy wspólnej - przy czym, w drugim przypadku, w treści wykazu prac Wykonawca powinien wskazać wartość każdej z nich
(3) Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podlega sumowaniu.
3. W ramach wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w poprzednim pkt. Wykonawca powinien załączyć do swojej oferty wykaz usług (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania).
4. W ramach wykazania pozostałych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do swojej oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania) oraz zaświadczenie o nie zaleganiu w podatkach (formularz ZAS-W) i zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek (ZUS) wydanych nie później niż 3 miesiące przed dniem przedstawienia oferty.
5. Wymagania dotyczące wadium.
5.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości
10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
5.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
5.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem ba konto Zamawiającego: mBank S.A. nr konta 29 1140 1094 0000 2500 8700 1001, tytułem ,,Wadium: Prace remontowe hali nr 1 do zapytania ofertowego nr 1/POPW/1.3.1 z dn. 26.05.2017 ". Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
5.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument wadium należy złożyć w sekretariacie Z.Ch. PERMEDIA, Grenadierów 9, 20-331 Lublin przed upływem terminu składania ofert.
5.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
5.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych;
5.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w punkcie VII
5.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, i którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
5.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych,
5.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w pkt VII
Wiedza i doświadczenie
Wykaz głównych prac (potwierdzenie realizacji warunku wiedza i doświadczenie Wykonawcy) - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Potencjał techniczny
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
1. Zaświadczenie o nie zaleganiu w podatkach (formularz ZAS-W) wydane nie później niż 3 miesiące przed dniem przedstawienia oferty.
2. Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek (ZUS) wydane nie później niż 3 miesiące przed dniem przedstawienia oferty.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w wypadkach w niej wskazanych, tj:
a) W wypadku zmiany stawek VAT - zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy poprzez dostosowanie wynagrodzenia Wykonawcy do aktualnej stawki.
b) W wypadku rozwiązania lub zmiany umowy, która wiąże Zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą - dostosowaniu ulegną te elementy Umowy, które muszą zostać zmienione, aby osiągnąć zgodność z umową z Instytucją Pośredniczącą;
c) Możliwość zmiany sposobu płatności wynagrodzenia Wykonawcy, w tym wprowadzenie wynagrodzenia płatnego w transzach.
d) Możliwość zmiany terminu realizacji - w przypadkach uzasadnionych organizacyjnie po stronie Zamawiającego lub spowodowanych siłą wyższą.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
a) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego; Oferent powinien odnieść się do wszystkich parametrów punktowanych ujętych w V pkt 1.
b) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
c) Wykaz głównych prac (potwierdzenie realizacji warunku wiedza i doświadczenie Wykonawcy) - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania).
e) Zaświadczenie o nie zaleganiu w podatkach (formularz ZAS-W) wydane nie później niż 3 miesiące przed dniem przedstawienia oferty.
f) Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek (ZUS) wydane nie później niż 3 miesiące przed dniem przedstawienia oferty.
Uwagi:Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przedstawione oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie kryteriów podanych poniżej. Ocenie podlegają wszystkie elementy łącznie. Wykonawca, którego oferta uzyska największą liczbę punktów zostanie ogłoszony zwycięzcą postępowania. Oferty spełniające wymagania formalne, złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu podlegać będą dalszej ocenie - zgodnie z poniższymi kryteriami:
1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
a) Łączna cena netto za wykonanie zamówienia: 60%
b) Okres gwarancji: 20%
c) Termin realizacji: 20%
2. Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
a) Punkty za kryterium cena netto - zostaną obliczone według następującego wzoru:
Łączna cena netto oferty najtańszej x 60 = _______ pkt
Łączna cena netto oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
b) Punkty za kryterium: okres gwarancji - zostaną przyznane w skali punktowej zgodnie z punktacją w tabeli:
Liczba punktów Okres gwarancji
5 do 12 miesięcy włącznie
10 powyżej 12 do 35 miesięcy włącznie
20 powyżej 35 miesięcy
Brak zaoferowania gwarancji w okresie, co najmniej 10 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty.
c) Punkty za kryterium termin realizacji - zostaną obliczone według następującego wzoru:
Najkrótszy termin realizacji spośród badanych ofert x 20 = _______ pkt
Termin realizacji oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
3. Opis oceny ofert
Maksymalna, możliwa do przyznania punktacja - 100 pkt. Ocena oferty stanowi sumę punktacji uzyskanej zgodnie z pkt. a), b) i c). Spełnianie ww. kryteriów oceny dokonywane jest zgodnie z informacjami przedstawionymi w Ofercie (wypełnionej zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego). Z Wykonawcą, który, spełni wszystkie kryteria oraz uzyska największą liczbę punktów podpisana zostanie umowa.
Wykluczenia
1. O zamówienie nie może ubiegać się podmiot powiązany ze składającym Zapytanie ofertowe (Zamawiającym) osobowo lub kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między składającym zapytanie ofertowe (Zamawiającym) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu składającego zapytanie ofertowe lub osobami wykonującymi w imieniu składającego zapytanie ofertowe czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 5 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Kontakt:Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Piotr Kowalski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48817441271
Kod CPV:45453000-7
Numer dokumentu:1036117, 1/POPW/1.3.1
Źródło: Internet i własne
Załączniki: