Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
,,Ewidencjonowanie grobów w terenie, kompletowanie akt grobów oraz wprowadzanie danych z akt grobów z terenów cmentarzy podległych Zarządowi Cmentarzy Komunalnych w Krakowie do programu komputerowego EGERIA"
Specyfikacja:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do Ogłoszenia).
Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy sporządzić w języku polskim, na piśmie, w sposób czytelny i trwały.
Oferty należy złożyć na Dzienniku Podawczym Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie ul. Rakowicka 26, pok. 2, do dnia 05.01.2018 r. do godz. 10.00
Dla ofert składanych / przesyłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, obowiązująca jest data wpływu na Dziennik Podawczy ZCK w Krakowie.
Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje:
Nazwa i adres Wykonawcy (ewentualnie pieczęć)
Zamówienie Publiczne prowadzone
na podst. art. 4 pkt 8 ustawy PZP
Oferta na:
,,Ewidencjonowanie grobów w terenie, kompletowanie akt grobów oraz wprowadzanie danych z akt grobów z terenów cmentarzy podległych Zarządowi Cmentarzy Komunalnych w Krakowie do programu komputerowego EGERIA"
Nie otwierać przed ..................... r. godz. ...:...
Termin składania:
2018-01-05
Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
Wadium:
nie wymagane
Wymagania:
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Nie ma możliwości złożenia oferty wariantowej.
Informacja na temat wadium:
Wadium nie jest wymagane.
Podwykonawcy:
Ze względu na charakter zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza udziału Podwykonawców w wykonaniu zamówienia. Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej:
Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty tylko na jedną część.
Część 1 zamówienia: Rakowice A
Część 2 zamówienia: Rakowice B Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Oferty będą oceniane według kryterium:
cena - 100%
? Kryterium ,,Cena" zostanie przeliczone na punkty według wzoru:
C = (C min / C ob) x 100,00 pkt
gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej, przy czym 1 pkt odpowiada 1 %
C min - najniższa cena spośród badanych ofert
C ob - cena oferty badanej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów, spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Dokumenty, jakie należy złożyć w ofercie:
1. wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia),
2. wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - co najmniej 1 usługa (przez 6 miesięcy) polegającej na ewidencjonowaniu grobów w terenie i archiwizacji dokumentów grobowych na terenie cmentarzy. Wykonawca powinien posiadać umiejętność pracy z zasobami archiwalnymi tj. odpowiednie doświadczenie w kompletowaniu akt archiwalnych oraz biegłą znajomość obsługi komputera, a w szczególności systemu komputerowego typu Egeria (Zamawiający wyjaśnia, że wyrażenie: ,,system komputerowy typu Egeria" jest wyrażeniem o charakterze informacyjnym i nawiązuje do przykładowego systemu komputerowego) - Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
Do niniejszego wykazu należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o posiadaniu znajomości kwerendy zasobów archiwalnych tj. odpowiedniego doświadczenia w kompletowaniu akt archiwalnych oraz o posiadaniu biegłej znajomość obsługi komputera, a w szczególności systemu komputerowego typu Egeria - wg załącznika nr 3 do Ogłoszenia.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w punkcie 2 - 3 niniejszego Ogłoszenia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu oferty pod kątem zamieszczenia i prawidłowości wszystkich wymaganych dokumentów, oraz zostanie dokonana zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia".
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania w całości lub w danej części, bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn.
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku niniejszym ogłoszeniem, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.